tiistai 5. marraskuuta 2013

Ilman sähköviilaa...

Ensimmäinen ns. kynsipostaus alkaa än-yy-tee-NYT!
Elikkäs mun sähköviila otti sitte ja päätti lopettaa yhteistyönsä, nice. Kiitti. Tosi kiva. No, tilasin uuden samanlaisen silläkin uhalla, että jengillä ne on hajoilleet. Itse olen ollut tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen ja kun en noita kynsiä tee kuitenkaan päivittäin, niin ei se niin justiinsa ole. :)

Tein itselle huollon ja ystäväni kynsien pureksimisen lopetusprosessissa tarvittiin huoltoa. Hänellä on tällä hetkellä niin pienet omat kynnet ja iho tullut kynnen vapaan reunan ja sormenpään väliin, että kynsillä menee hetki kasvaa ja toipua. Siksi käytetään nyt rakenteita, että saadaan kynnet kasvamaan ja ystäväni lopettaa pureskelun, kun noita raksuja ei voi pureskella.. Tai voi, mutta ei kandee. :)

Tässä ensin kuva omista, huh, viilasin sormeenikin!
Koklasin kännykällä kuvankäsittelyohjelmaa. Ei ihan laatu pysy. Tosin, eipä noi sisällä otetut kännykuvat ole muutenkaan mitään megalaatua. Haluaisin merkata kuvat tekstillä, mutta mun photarointitaidot on aika onnettomat, kuten mun kuvaediittorikin. Tai olis siitä varmasti moneenkin, mutta mulla tyssää jo siihen, että toi ei mieluusti seurustele mac:n iphoton kanssa ja on lähes mahdotonta saada ladattua edes kuva ohjelmaan. Muuhan on ihan vaan editointia.

Mutta jatketaan. Noissa kynsissä testailin vähän erilaisia keinoja laittaa glitteriä kärkiin. Olen yleensä dipannut geelatun kärjen märkänä hileisiin ja siistinyt sitten. Ihan ok toimii, mutta olen nyt päättänyt seuraavaksi koklata kuitenkin metodia, jossa pensselillä taputellaan hileet märän geelin päälle. Akryyliin en ole vielä onnannut hileitä upottaa. Mun ongelmani on se, etten meinaa saada riittävää peittoa noihin kärkiin hileillä. Kun tahmasin jotenkin oikeaa kättä, sain enemmän glitteriä geeliin. Yritin jopa kastaa geelisiveltimen glitteriin, mutta siitä tuli vain sotkua aikaan. Geeli ei meinannut millään asettua kynnelle nätisti. Vasemmassa kädessäni on siis paljon vaaleammat turkoosit siitä syystä, että dippasin kärjet ja sen jälkeen siistin ne. Leimat ovat muistaakseni Bundle Monsterin laatasta, tai jostain ns. merkittömästä laatasta, lakkana kuitenkin Konadin valkoinen.

Seuraavana vuorossa ystäväni kynsihuolto. Tehtiin hänelle myös turkoosia ja hänen lemppariaan ruskeaa. Lopuksi leimattiin "rokokoota" valkoisella. Tuli nätit ja muotoa muutettiin taltasta pyöreäksi. Sopii tämä muoto hänellekin!
Ystävän "rokokoo"
Alkuun vierastin ja jopa vihasin pyöreitä kynsiä pitkään, mutta nyt jonkin aikaa harrastettuani, olen todennut ne kaikkein kestävimmäksi. Eivätkä ne enää edes ole rumat, päinvastoin! Olen myös opetellut stressipisteen sijoittelua (se meinaa aina tulla liian eteen) ja pinssausta olen myös alkanut harrastamaan (akryyleissä). Niin se tieto lisää tuskaa. ;) Eivaineskaan! Ihana harrastus, kun aina oppii uutta ja mahdollisuuksia on miljoonia! 

Seuraavaan kertaan siis!

-Helzy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti